Sunday, January 3, 2010

System Kedai Online Niagakit - Your Online Shop System

Sistem Kedai Online Niagakit


You want to sell your product online but you don't know how to make Online Shop. You don't know Programming so you want to hire Programmer but it cost you a lot. You searched the internet and found a free Online Shop but it doesn't met your requirement instead give you more problem. You don't have to worry anymore because Sistem Kedai Online Niagakit can help you.

Sistem Kedai Online Niagakit is a solution for your Online Shop. With simple and easy installation, you can setup your online shop and sell your product right away. Sign up and test Niagakit demo here. Satisfied then buy it.

Niagakit features:

     * Colour Variation for Online Shop Interface
    * Variety Style of Product Display
    * Unlimited Product List
    * Easy Product Price Management
    * One Product, Multi-Variant
    * Coupon System Available
    * Image Extension for Product
    * Easy Payment System through Local Bank (Malaysia)
    * Proof of Payment Through Local Bank (Malaysia)
    * Accept Credit Card & PayPal
    * Support NBePAY
    * Customer Friendly
    * Feedback directly
    * Product Promotion With Social Bookmarking
    * Easy and Systematic Sales Management
    * Record & Statistic Sales
    * Shipping Cost Flexible Settings
    * Multi-Language
    * SEO friendly
    * "Featured Products" Space Available


Received payment from Local Banks, PayPal and Credit Cards


 Here some testimonial from Niagakit user:


Sistem e-commerce yang macam inilah saya cari selama ini, sistem yang mudah dan praktikal sesuai untuk kegunaan pelanggan bagi semua peringkat umur!
Mohd Saiful Khairuddin Azahar - www.avonclicks.com




Paling penting kedai online saya nampak kemas dan profesional!
testimoniSaya sangat berpuas hati sepanjang menggunakan sistem Niagakit. Sistem ini terlalu mudah untuk digunakan. Bantuan yang diberikan oleh team support mereka juga sangat bagus dan mereka menjawab segala soalan saya dengan pantas. Paling penting kedai online saya nampak kemas dan profesional!

Siti Jamilah - www.onedroperfumes.info




 Sistem kedai online yang mesra pengguna dan hasilnya 8 tempahan pada hari pertama!
Tahniah Team Flarebiz!! Memang saya nanti-nantikan kemunculan Niagakit Versi 2. Saya sangat suka dengan design Niagakit kali ini. Mudah untuk pengguna melihat dan seterusnya membeli produk saya. Hasilnya, hari pertama saya mempromosikan SyurgaWanita.com, saya telah mendapat 8 tempahan selendang dari pembeli! Thankz bro..Niagakit versi 2 memang BEST!!

Mohd Hafiszudin Ab Samad - www.syurgawanita.com




 Anda tidak perlukan puluhan ribu ringgit untuk membina sebuah sistem kedai online!
Sebagai kartunis, saya memang berimpian untuk memiliki kedai online yang menjual dan memasarkan barangan kartun saya. Tapi malangnya, kos untuk membina sebuah kedai online adalah sangat tinggi sehingga boleh mencecah puluhan ribu ringgit. Jadi, saya mencuba salah satu sistem kedai online buatan Malaysia iaitu Niagakit. Tanggapan pertama ketika mencuba Niagakit adalah, sistem ini amat mudah untuk dikendalikan dan sangat mesra pengguna! Semudah A B C! Buat anda yang mempunyai impian memiliki kedai online sendiri segera dapatkan sistem NiagaKit!

Kartunis Ubi - www.ubishoppe.com

No comments:

Post a Comment